poniedziałek, 6 listopada 2017

Pomysły na rankingi

Ponieważ ostatnimi czasy moje zainteresowanie anime nieco odżyło, pomyślałam, że mogłabym stworzyć więcej rankingów w tym temacie. Rzucę kilka propozycji i chciałam was spytać, które z nich podobają wam się najbardziej, albo które chcielibyście zobaczyć w pierwszej kolejności. Z reguły jest tak, że przychodzi mi pomysł na ranking, a potem dochodzę do wniosku, że w sumie po co pisać, że głupie, że mi się nie chce itp. więc potrzebuję kopa w dupę:)
Moja pierwsza propozycja to ranking moich ulubionych kobiet koksów. Stwierdziłam, że w animach pojawia się naprawdę dużo fajnych, silnych postaci żeńskich, więc byłoby w czym przebierać. Druga propozycja to top ulubionych pairingów, które są kanonem (tytuł roboczy:P). Generalnie chodzi mi o to, żeby przedstawić najfajniejsze pairingi, które rzeczywiście występują w danej serii. Ale myślałam też o liście pairingów, które nie są kanonem, ale chciałabym, żeby były. No wiecie, takie niespełnione marzenia fangirla:P A ostatni pomysł jest najdziwniejszy i chyba może spowodować trochę hejtu, ale i tak o nim powiem. Myślałam o liście animców, które próbowałam oglądać, ale szybko wymiękłam. I to nie miałby być ranking na zasadzie zjeżdżania czegoś, bo nie śmiałabym oceniać czegoś, czego widziałam tylko kawałek. Ale chciałabym napisać parę słów o tym dlaczego wymiękłam, bo to całkiem intrygujące i sama się sobie dziwię, że czasem wymiękam, biorąc pod uwagę, że niektóre z tych anime uchodzą za bardzo dobre. I na razie to wszystkie propozycje.

3 komentarze:

  1. Ja chyba wiem, jaki pairing byłby w rankingu tych nie-kanonicznych XD

    Mi się najbardziej podoba ten ostatni pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg, to wiesz więcej ode mnie, bo z tych wszystkich pomysłów, ten jest póki co najmniej rozkminiony. Ale jestem ciekawa, czy jak już to obmyślę, to się potwierdzi twoje przeczucie;)

      Usuń
  2. Kobiety koksy to bardzo fajny pomysł. Podobnie z seriami, przy których wymiękłaś, tematycznie nawet pasowałoby do poprzedniego tematu z anime, za które chcesz się zabrać, ale masz opory. Jeśli chodzi o paringi to temat niespecjalnie mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń