poniedziałek, 26 grudnia 2016

Koniec zgłoszeń

Bardzo dziękuję wam za zgłoszone produkty. Podsumowując mamy: kapustę, jabłka, kaszę gryczaną, groch, orzechy, ziemniaki. cebulę i twaróg. To już samo w sobie powinno wystarczyć, aczkolwiek były jeszcze dwie osoby, które zgłosiły produkt poza komentarzami. Hien zgłosił ogór na forum Polskiej bazy opowiadań i fanfiction, bo nie dał rady wrzucić komentarza, zaś moja przyjaciółka zgłosiła marchewkę smsem. Mam do was pytanie, czy chcecie, żebym zawarła te produkty w moim challengu? Stopniowo też będę starała się pisać tu moje propozycje potraw.

2 komentarze:

  1. Skoro zgłoszone to tak. Jestem ciekawy, co z tego wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już trochę pomysłów, ale stwierdziłam, że napiszę, jak będzie ich więcej, żeby nie tworzyć masy postów.

      Usuń